SKRIVET: 2009-07-31, kl 22:33:02 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fest



Varit på inflyttningsfest hos Ragge & Linnea i Säter. Dom har köpt hus där, hennes barndomshem t.om. Dom bodde jättefint, eller ja allt var inte helt klart än. Det skulle upp någon tapet & lite sånt. Kollade aldrig badrummet men det var tydligen ett bubbelkar där, i källaren var det en bastu :)
Sjukt mkt folk! 30-40 pers skulle jag tippa på. I typ alla åldrar.. eller ja, från 3-55 iaf :P
Jättegod mat! Blev såå mätt, men hade önskat att jag kunde äta mer.. hehe. Det var brytbröd, grönsallad, hemgjord potatissallad, bulgur med "grejs" i, tzatziki, limesås & kycklingklubbor. Till efterrätt var det vaniljpannacotta med jordgubbar upptill. Yummie! :D
Hade kunnat tagit en bägare till men då skulle jag spytt.. ^_^

Det enda negativa var att jag inte kände en kotte.. Daniel kände ju iaf värden & nån till. Det var tydligen Ragge som fixat all mat. Sicken karlakarl :P

Nu är jag sjukt trött så jag ska gå och lägga mig. Undrar om jag hinner läsa en sida innan tårarna rinner av tröttheten?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: