SKRIVET: 2009-01-03, kl 23:31:01 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vild tant

Kom nyss hem från Säter, vi har varit hos svärföräldrarna. Såg på körslaget och sen spelade vi "Med vilda gester". Fy fan va kul det va, skratta så mkt och mest åt svärmor :)
Hon var helt galen vill jag lova, det tyckte svärfar också. Tror hon hade kunnat spela hela natten för hon ville aldrig sluta.. :P
Jag & svärfar var i samma lag. Han var lite seg ibland bara.

Karln hämta hem sin gamla dator. Hur många datorer har han kvar egentligen? Jag använder ju en av hans gamla.. nu tog han hem en för att använda Linux på den. Nödvändigt. Vi kollade på lite saker man kan göra på skrivbordet i Linux, men vad viktigt då *not*
Men jag skulle också vilja kunna Linux, eller framför allt programmera. *nörd*
Har varit tillsammans med 2 datanördar tidigare, varför lärde inte dom mig nåt? :P

När jag hade stått i receptionen idag så åkte jag till Kjell-Britt ett tag. Fick mat och sen vilade jag en kortis. Då kände jag hur jäkla trött jag var, ville bara sova! Spelade lite "Ring så spelar vi" med morsan. Det borde ni testa gott folk, riktigt kul faktiskt. Trott eller ej. Och dessutom kan man ju komma med i radio, det vill ni väl? :P

Sen var det bara att byta om till träningskläder och åka. Kände mig inte det minsta pepp :/
Men när jag väl kom in i salen så släppte det och jag gav järnet hela passet igenom. Fy fan vad skönt det var! Jag bara tänkte "pumpa pumpa pumpa!!!" hela tiden =)
Men sen var jag trött, seg och mör i musklerna. Fast på ett annat sätt. Förra gången var jag så trött att det var jobbigt att gå nerför en trappa efteråt, så var det inte idag.

Förresten, en sak till. En kärring jag absolut inte gillar (läs:avskyr) var på Friskis idag och tränade. Hon ska alltid låta så jävla trevlig men hon är en riktig satmara. Varför klagar man annars på precis ALLT i hela världen? Jag fick en klump i magen idag så fort jag såg henne. Men såklart så pratade hon med mig och frågade saker. Men hon log efter varje sak jag sa, så mig kanske hon inte hatar (än)?
Eller så blev hon superjättemega glad för plåstret hon fick... vad vet jag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: