SKRIVET: 2009-01-26, kl 15:40:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vatten, vatten bara vanligt vatten...

Har en del vatten på golvet i köket kan jag tala om vilket inte alls var tanken igår då vi höjde värmen i kylen. För jag har tyckt att det varit för kallt, det är på gränsen till att maten blir fryst. Men vi har också ett frysfack där som är fullt med is. Alltså, det frostas av. När jag såg att det var vatten på golvet så trodde jag att det var något som läckte, alltså från en burk eller så. Men hittade inget och försökte lukta men kände ingen doft. Alltså var det vatten! Men kunde först inte förstå varifrån vattnet kom, förrän ett par timmar senare.. hade en bunt med kompostpåsar en bit ifrån och det var ju bra för dom har fångat upp en del vatten :)
Daniel skrev i sms att det var bra för att nu kan vi frosta av frysfacket. Ja visst kan vi det. Men det kommer ta tid! Suck. Men alltid ska det väl vara nåt.

Nyss diskat lite. Innan vek jag lite tvätt. Svärföräldrarna kommer hit om ett tag. Vet inte riktigt när men antar att dom väntar tills Daniel kommit hem i alla fall. Det var längesen dom var här nu. Senast var det bara Ewa och det var nog innan jul.
Vi ska vara kattvakt  åt dom sen för dom ska också följa med till Thailand. Och när man ska vara kattvakt åt dom så måste man bo där. Men jag kommer nog inte bo där lika mkt som Daniel. Dom är i alla fall snälla för vi får låna en av deras bil. Tycker att dom kan vara ännu snällare och bjuda med oss på resan också för lite värme vore ju skönt :)
Men dom kommer typ fylla frysen och sånt också. Det kändes lite som ett ultimatum nu när dom ska åka. För om inte vi kan vara kattvakt så kan dom inte åka. Kul :/

35 min kvar!!! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: