SKRIVET: 2009-01-01, kl 20:46:19 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Stulet.. av Ingela

Vad heter ni? Bella och Daniel
Hur träffades ni? Hemma hos Mikaela 2007
Hur länge har ni varit tillsammans? Sen våren 2008
Är ni förlovade? Nix
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, i Daniels soffa :)
Vem sa “Jag älskar dig” först? Han
Vem är äldst? Han
Vilka stjärntecken är ni? Jag är skorpion, han är kräfta.
Vem fyller först på året? Han
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Öhhh ingen skulle jag tro haha.. eller han kanske :P
Håller ni i handen på stan? Jodå, oftast. :)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ne
Vad har ni gemensamt? Det mesta
Blev du kär i första ögonkastet? Såg ju bara skymten av honom inann så ja det kan jag väl säga att jag blev :)
Har ni någon speciell låt?  Mindless self indulgence - Straight to video;)
Har ni några “fri kort”?
Nja
Har ni stora framtidsplaner? Oja!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, flera gånger.
Har ni varit utomlands tillammans? Ungern (+ Åland)
Vilket är ert bästa minne? Vi har flera, kan inte välja något
Vem lagar bäst mat?
Vi tillsammans!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? det är väl klart :)
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? Beror på var vi är, men lättast är ju att ringa
Brukar nån av er prata i sömnen? Hm, näe..tror jag inte? Möjligen att jag mumlar nåt ibland :P


Johanna

hej vännen, och tack det samma! Hoppas att ert 2009 blir ett underbart år! :D



PUBLICERAT: 2009-01-02, 15:00:19 | URL: http://johannamariams.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: