SKRIVET: 2009-01-24, kl 23:20:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

spännande

Jättetrött + att jag sett på Brison Break alldeles för länge så jag är helt trött i ögonen, har nästan ont kan man säga :/
Men det är bara så svårt att slita sig från PB, sååå jäkla bra så det finns inte! Och det är ju den enda serien jag kollar på. Ska det va så ska det va ju! Hatar "fjoll-serier" som t.ex Desperata Hemmafruar, SATC och sån smörja. För smörja det är vad det är! Hört att serien 24 ska vara bra och Daniel tror att det kan vara nåt för mig. Någon som sett kanske? Kan ju vara värt att kika på ett avsnitt eller 2.. så man fastnar för nåt nytt sen :)

Dagen har varit bra. Jättetrevligt (och kul!) att Anna & Filip kom hit :)
Filip envisades med att spela gitarr, Anna fick ha vår Guitar Hero-gitarr :P
Fan va bra det lät när vi sjöng. Eller så inte. Haha. Men kul hade vi!
Hela den familjen (Anna, Niklas, Nathalie & Filip) åker snart till Thailand, som alla andra..
Skönt att åka utomlands men hade jag valt hade jag valt något annat land. Den saken är iaf klar.

Många börjar undra om jag fått mage. Mitt ex ville träffas till veckan för att inspektera magen också så det ska han få. "Jag har dock ingen mage att visa men det kanske är ok ändå?" Och det var ok. Hehe.
Jag önskar dock att jag hade mage NU NU NU!!!

Nej.. trött är jag! Dags att snuffsa kudde :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: