SKRIVET: 2009-01-14, kl 18:42:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Solen i ögonen (och spilld mjölk?)

Det gick bra när vi intervjuades. Hoppas reportaget 'blir nåt' och att det blir bra! Sen blev det räkmacka & ½ saffranssemla på Almas :P
Fanns ju ingen annan macka och varför inte en med reker? :)
Gick bra i Falun. Föreläsningen var dock precis som den vi lyssnade på i september men men.. vi fick 11 böcker sålda i pausen (10 min) + någon innan det började & någon efter. Bra jobbat tjejer!
Blev en snabbis på stan efteråt, 10 min.. Mika köpte skor. Ovanligt? haha. Men nu var det faktiskt nödvändiga skor ju!

När jag kom hem åt jag lite kyckling. Gott men tråkigt. Äter själv hela tiden. Jag & Daniel kommer äta första måltiden tillsammans den här veckan på fredag kväll. Härligt..not. Beror på hur länge han jobbar på fredag också. Hmmz.
Sovit nästan en timme sen jag kom hem. Otroligt trött! Men det är ju inte så konstigt.

Nu mår jag sjukt illa. Drack nyss saft. Är det därför tro?

[behöver sällskap]

Ikväll är det Winnerbäck på TV:n kl 21 =)
INTE MISSA!!!


Emma

Hjälp mig att bestämma vilken header jag ska ha i bloggen?

Kommentera de senaste inlägget och rösta på din favorit!



Den med Kevin Borg eller nån av dom med Kat von D?



Snälla?!



PUBLICERAT: 2009-01-14, 21:26:31 | URL: http://emmaaoi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: