SKRIVET: 2009-01-22, kl 13:02:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skallebank

Jag har sjukt ont i mitt huvud idag :(
Snälla någon, ingen som vill ta över? Plz, jag ber!!!
Har tagit en tablett (inte dom utskrivna som räddade mig förut..), vilat och druckit mkt. Men har bara känt mig trött, slut och inte ens orkat läsa =/
Knappt orkat resa mig :(

Nog klagat nu tror jag.. hähä
Men så kan det vara ibland.
Annars känns allt bra och Klossen verkar må fint :)
Sitter och äter lite nudlar och 'misslyckad broccoligratäng'. Ska sanning fram så skulle mamma göra broccoligratäng häromdagen. Den blev god men väldigt rinnande så vi har ätit den som pastasås istället :P
Smsade lite med en tjej som jag gått i samma alkogrupp som förut. Vi kanske ska ses typ nästa vecka eller nåt. Hoppas att det blir av, vore så kul! Hon har ju barn och allt också =)
Hennes tös är född i Augusti -08. Hihi.

Om en liten stund ska jag åka till stan för att träffa syrran. Kjell-Britt ska också med. Syrran ska sticka en tröja till Maja. Så vill hon sticka nåt till mig också. Eftersom jag är totalt ohändig så ska hon få sy någon kudde och sånt också sen hehe. Finns b.la en amningskudde som jag vill ha :D


Anonym

antar att det var du som lämnade kommentar? nä, jag vill lägga mig tidigt.. men det har jag inte tid med :/ så himla mycket. men det ordnar sig snart säkert! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: