SKRIVET: 2009-01-08, kl 20:09:04 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skadad

Eller ja, inte direkt skadad. Men 'fick' en rejäl sträckning i låret under passet ikväll. Det gjorde så ont att jag inte kunde vara kvar. Men det var ju bara 20 min kvar.. sånt som händer. Känns bättre nu i alla fall. Var undersida lår.
Det var en ny ledare som hade passet, alltså diplomering. Hon verkade bra. Träffade på C innan passet, men hon var på det tidigare. Fick jympa till Kent idag, första gången tror jag! =)
Minns inte vilken låt det var men det var under tiden man "sträcker ut" mitt i passet" i alla fall. Så var det en jättebra låt med Robyn också. Hon gör bra musik, så länge hon skippar att ha med Kleerup haha.

Fan vad jag klagat i vissa av dom senaste inläggen men men.. så är det ibland. Ibland är det hiss och ibland diss helt enkelt!

Robyn - Cobrastyle [får man någonsin nog av den?]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: