SKRIVET: 2009-01-27, kl 18:47:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

seg och uttråkad. men inte nu..

Hungrig! Maten är på G iaf. Blir fiskgratäng med mandel, potatis och kokta grönsaker :)
Blev en promenad idag med Darling direkt efter att han kommit hem från jobbet. Kallt men ändå skönt bara man kommer iväg. Har blivit så lat den sista tiden :/ Riktigt pinsamt!

Kanske ska träffa Sandra på fredag och gå en promenad. Jag hoppas det blir av bara! Sen hoppas jag att någon vill ses en förmiddag också. Mina förmiddagar är dom segaste och tråkigaste, jag lovar!!!!
Imorgon kanske det blir bowling, fast jag har inte hört hur det blir än. Beror på om min bowlingpolare har kommit till stan, han bor ju i norrland så..

Klossen tycker att det blir alldeles för sen kvällsmat idag. Stackarn :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: