SKRIVET: 2009-01-15, kl 07:13:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

räknar ner lite

Ja, inte kunde jag somna i natt heller. Klockan var väl 1.30 eller så när jag somnade :/
Sen somnade jag inte om efter att Daniel gått till jobbet heller. Jösses! Jag är pigg på morgonen och kvällen när det är dags att sova. Men seg på eftermiddagen och skittrött under "tidig kväll".
Igår hade jag skitont i ena låret och så lite ont i magen. Så jag fick skifta med vetekudden eftersom jag bara hade värmt en :P

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag faktiskt.. kanske träffa Mika. Skulle ju ha åkt till Anna i Säter idag men Filip hade blivit sjuk :(
Feber och så hade han kräkts. *stackars*

5 dagar kvar!
Längtar tills om 3 veckor och 3 dagar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: