SKRIVET: 2009-01-04, kl 11:14:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Nu ska vi dansa ut den..

Ja, nu har vi nästan dansat ut julen :)
Sköööönt! Bara byta gardiner kvar då. Ska göra det senare om jag orkar. Men då ska det ju strykas och grejas.. huvudsaken är ju att alla tomtar åker ut.

Vaknade jättetrött imorse, blev väckt av en tändare *morr*
Darling som tände värmeljus i rummet. Mysigt, men jag hade gärna sovit en stund till.

Känns som jag har en sticka i fingret, har känts så sen igår kväll men jag ser ingen :/
Vadå i-landsproblem? :P

Planering v. 2
Måndag: Reception (stängning)
Onsdag: Rus-Möte
Fredag: Samtal

Träning: Måndag, torsdag, fredag, söndag

Förut hade jag svårt att sova pga all ångest. Igår hade jag svårt att sova pga glädje. Jag var helt enkelt för glad för att kunna sova. Tänkte på den kommande sommaren också. Längtan bor i mina steg!


karolina

visst är det en märklig känsla - att inte kunna somna på grund av all glädje?! har varit med om samma sak o det känns megaweird. när man är van vid all ångest liksom.

hur mås det annars? jag saknar dig min fina dal-kulla. kommer ni till skåne något i sommar? saaaknar.



pöss



PUBLICERAT: 2009-01-04, 16:24:55 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: