SKRIVET: 2009-01-04, kl 21:00:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Nordpolen, typ

Jag & Darlo gick en promenad idag, blev ca 40 min. Men fy helvete vad kallt det var! Det var nog -15 men jag har ingen full koll direkt. Nästa gång måste jag nog ha mina täckbyxor på mig. Idag hade jag underställsbyxor och jeans. Trots vanliga "sport-strumpor" + ett par lite varmare och så vinterskor så frös jag. Men värst är det alltid om kinderna. Pappa förfrös sig om ena kinden för några år sen btw. Han var ute och sprang (!) när det var ungefär så här kallt, kanske lite kallare t.om.. pucko! :P

På kvällen drog vi och tränade vilket var helt ok. Rätt mkt folk dock. Jag kom just på att jag tränat 4 ggr den här veckan. Det känns bra! Verkar bli lika nästa vecka =)

Nu ska jag se på film eller nåt tror jag. Så ska jag dricka en av mina favoritsorter när det gäller te =)
L A K R I T S ! ! !


tess

Lakrits-te? Usch vad kontisgt det lät =S haha



PUBLICERAT: 2009-01-04, 22:59:45 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: