SKRIVET: 2009-01-30, kl 21:00:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Mammut

Gick en rätt lång promenad med Sandy idag. Väldans najs måste jag säga :D
Fast jag skulle ju ha haft mer kläder men men. När jag kom hem var jag så stelfrusen att jag knappt kunde röra fingrarna :/
Dubbla vantar nästa gång!

Varit på BIO med mamilainen idag. Vi såg Mammut. Den var speciell men bra och väldigt verklig kan man säga. Hemska saker som händer där borta i t.ex Thailand.. hua! Lång var den också så jag blev helt stel, kunde knappt röra mig efteråt haha.

Huuuuur törstig som helst efter bion, så jag sprang in på ICA och köpte lite ramlösa. Och några pingvinstänger :)
Tänkte slänga mig i sängen strax. Dricka ramlösa, läsa en ny Gravidtidning, äta pingvinstänger och bara njuta av livet! Typ :D


Anonym

MEN du skulle ha sagt till så hade vi vänt! Jag va alldeles genom svettig när jag kom in till svärmor & svärfar, fick lov att klä av mej de första jag gjorde :) Men trevligt va de iaf, lär göras om!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: