SKRIVET: 2009-01-21, kl 21:27:04 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Mamma-praktika

Min mamma är så snäll! Fick boken "Mamma-praktika- Graviditeten vecka för vecka" av henne idag :)
Fick höra att även L har den och hon tycker den har varit bra.
Fick också en tidning av mamma så nu har jag minsann massor att läsa!

Blev att jag kollade på SEX (!) lägenheter idag. Hade som sagt mamma & Kjell med mig. Alla lägenheterna var öppen visning. Så det var alltså fler med och kollade och alla lägenheterna var tomma. Men oh my god säger jag bara! Den första var minsann nyrenoverad och i 'toppskick' sa hon som visade. Jo visst tapeterna var ljusa och neutrala utan en massa hål. Men plastmattan i köket då! Storblommig, röd/orange-aktig... skrek 70-tal om den. ALDRIG att jag skulle stå ut. Sen behöver jag inte ens nämna resten. Hur mkt hål som helst i väggarna, skitfula tapeter (starka färger) och minimala kök. Nej, det där går ju aldrig. Det var någon som frågade om köksmattan skulle bytas ut men den hade bedömts som godkänd så den skulle bara svetsas ihop :P
En av lägenheterna hann bara jag, mamma, Kjell & en eller två till se för sen stängde hon dörren och låste. Den var för gräslig helt enkelt haha.
Nog om det. Imorgon ska jag och Darling kolla på en annan. Ett annat bostadsbolag som har den tack och lov.

Jag har haft jättemkt halsbränna idag, ganska jobbigt måste jag säga :(
Men ändå, på nåt sätt njuter jag av ALLT just nu!

Älskar dig bejbi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: