SKRIVET: 2009-01-15, kl 20:58:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kärlekstrubbel

Brukar sällan höra av min kusin men det händer. Idag skrev han på msn och vi skrev till varann ett tag. Han och tjejen hade nyss gjort slut efter att ha varit tillsammans i 2 år. Han mådde jättedåligt så ja, jag försökte väl helt enkelt skriva lite stöttande och han skrev sen att det kändes lite bättre :)
Men det är kul att vi hörs någon gång ibland i alla fall. Vill ju ha kontakt. Blev lite prat om annat också. Vi är egentligen "halvkusiner" eftersom hans pappa & min pappa bara är halvbröder men jag räknar han som en riktig kusin ändå. Har ju bara han, hans syster och min morbrors son. Sen har jag 5 till som bor i Skåne och som jag aldrig träffat. Dom är alltså bara halvkusiner. Fast det är pappas halvsysters barn. En enda röra det där med släkten kan jag säga! Men jag skulle vilja träffa den högen också. Träffade ju faster på pappa & Maritas 50-årsfest för lite mer än 5 år sen. Hon sa att jag var välkommen att hälsa på. En av hennes döttrar är lika gammal som mig och har barn, ungen borde vara typ 5-6 år nu.. shit!

Nog om släkten!

Inte gjort så mkt idag. Dagen blir rätt lång men inte alltid man kommer på nåt att göra direkt. Blev kvar hos mamma ett tag. När jag kom hem blev det datorn ett tag. Sen lagade jag mat och åt i min ensamhet. Sen tog jag reda på lite disk o.sv.. husligt värre :P

En timme kvar tills Darlo kommer hem. Fan vad jag längtar varje dag när jag är ifrån han! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: