SKRIVET: 2009-01-19, kl 18:58:10 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Hungrig kub (nej Kloss!)

Gosh va trött jag är. Längtar tills det känns 'tillåtet' att gå och lägga sig.. :S
Det var i alla fall skönt att simma idag, blev inte 1000 m men ändå. Alltid nåt :)
Efteråt blev det hemgjord pizza. yummi! Jag åt kvällsmat för kanske en timme sen eller nåt, potatis och fiskbullar men nu är jag hungrig IGEN! Ska värma lite pizza :D
På onsdag ska jag kolla på en lägenhet. Första gånge jag gör det tror jag haha. Förut har jag ju alltid bara tackat ja, men det kan vi ju inte göra nu. Eftersom det sker mitt på dagen så måste jag göra det utan Daniel. Men ska ta med mig mamma & Kjell hehe :P
Om jag törs ska jag fota lite, vore bra om jag kunde göra det också.

Veckans planer:
Tisdag: Barnmorskan. Receptionen. Träna, om jag orkar.
Onsdag: Rehab. Kolla på lägenhet. Samtal. Rus.
Torsdag: vet ej
Fredag: Antagligen danspass.

Längtar tills imorgon.
Längtar tills februari.
Längtar tills april.
Längtar tills det känns ok att börja handla kläder och sånt.

Ihhhhhhhhhhhhhhhh är allt jag har att säga =)
Nu måste äta. Klossen är nog lite hungrig :P


Lotta

I know the feeling med trött, hungrig och kissnödig ;D



PUBLICERAT: 2009-01-19, 19:48:50 | URL: http://uzi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: