SKRIVET: 2009-01-02, kl 15:27:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

härliga dag!

Den här dagen känns så bra! Sov lagom länge (till 9) och så kramades vi en stund innan vi gick upp. Duschade och sen kokade jag lite gröt. Såg dokumentären med Britney Spears, men såååå jäkla bra var den inte som folk sagt =/
Vi gick sen en promenad bort till Övermora. KALLT! Jag måste nog börja använda mina gamla militärkängor när jag ska gå promenader, då får jag ju i 2-3 par varma sockor :P
Håller på att tvätta nu. Nyss ätit supergod mat, enchiladas :D

Funderar på vad jag ska fördriva tiden med imorgon. Står i receptionen till 13.30, sen börjar fyspasset 15.45 och jag orkar inte åka hem emellan :/

Måste nog fixa lite med tvätten.. Kl 17 ska jag DANSA!!!

(fan vad ointressant det här inlägget blev)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: