SKRIVET: 2009-01-26, kl 19:28:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bajsblogg

Det finns bajsbloggar (läs:Blondinbella) & så finns det Bajsbloggar! =P
Sjukt, jag vet.
Och nu hoppas jag givetvis att alla som läser går in och kollar =)

Pratade med Jessica idag, kul måste jag säga. Vi ska försöka ses någon dag och fika. Jag skojade med henne och sa att vi kunde bli lattemorsor men hon skulle minsann inte skaffa barn än på ett tag. Hehe.

Jag ska snart vara så fjollig att jag ska se på Bondebröllop. Det hade dock varit trevligt om det fanns nåt annat att se innan, men det verkar det ju inte göra. Bara SATC, Vänner och annan smörja.. Simpsons kanske får duga. Har ju hört att man lär sig så mkt därifrån.

Frysfacket är under kontroll! Vi har en kastrull med varmt vatten i kylen och matvaror förvaras i kylväskor :)


mika

ser hellre på bolibompa än simpsons :D



PUBLICERAT: 2009-01-26, 22:35:42 | URL: http://m1ka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: