SKRIVET: 2009-01-08, kl 16:07:23 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Backhoppning

Ja, idag har jag testat backhoppning. Inte speciellt roligt kan jag säga. Ja, om ni undrar så var jag hem till T efter att vi ätit på Kupolen. Hon har ju Wii Fit. Visst lite halvkul kan det säkert vara.. efter x antal cider? *himlar med ögonen*
Var även någon pingvin som fångade fisk, rockade rockring, boxades.. bla bla bla.
Slutresultat: Inget jag skulle köpa. Men eftersom T är min vän så kan jag springa dit och testa ibland. Att man kan ha det som träningsredskap tror jag heller inte ett skit på. Snacka om bluff i det läget! Nej, ut och gå istället! =)

Vi kom också fram till att om jag ska recensera fimer/teveprogram så ska jag skriva t.ex "Antal ggr jag tittade på klockan" eller "Antalet ggr jag ville slänga ut teven" :)
Brukar nämligen kolla på klockan när det är dåliga filmer..

Funderar på om jag skulle ha ätit något mellanmål..? Men vet inte vad det skulle vara. Dricker lite juice nu. En macka kanske passar bra? Ska ju åka och träna om ett tag. Daniel jobbar över.

Hör och häpna! Jag köpte jeans idag =)
Tänka sig att jag hittade ett par jeans som passar.. yeeeeeeey. Kunde ha 25:or t.om.. trodde jag inte. Direkt när jag stod där och kollade så kom en expedit fram och frågade om jag behövde hjälp vilket jag behövde. Så gissade hon att jag kan ha 25 vilket satt bra. Efter att ha provat 5 par (kanske fler) var jag helt slut haha. Olika tvättar, modeller och sånt. Aja, jag är nöjd iaf. Kunde ha 32 på byxor också upptäckte jag idag. Mer träning (muskler!) kanske vore på sin plats?!
Passade på att köpa ett par jeansleggings också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: