SKRIVET: 2009-01-25, kl 18:09:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Åt helvete!

Dra åt helvete vilken dag! Sov dåligt i natt så jag var rätt seg imorse. Sen har det känts som ett band suttit HÅRT mot pannan hela dagen. Jag har varit hur trött och seg som helst. Verkligen inte orkat någonting. Men samtidigt inte kunnat sova :/ Orkade inte ens äta.. :(
Försökt dricka mkt i alla fall. Vid 15.30 ungefär somnade jag till slut och sov kanske en timme. Otroligt skönt! Efteråt kändes det lite lite bättre. Fick i mig lite paj till kvällsmat. Tack snälla Darling som hjälper till! Älskar dig mer än du anar <3

När jag tvingade in mig själv i duschen (tror kl var omkring halv två) så grät jag t.om och det var just för att jag mådde så fruktansvärt dåligt och mina ben bar knappt! =(
Jag är helt slut. Och så här var det ju innan jag blev gravid också. Hur mkt ska man tåla? Som tur är så mår jag som sagt lite bättre nu. Det var meningen att Mika skulle kommit hit idag men jag sa att jag tyckte det var bättre om vi träffades en annan dag. Skulle ju inte orkat vara så trevlig annars =/

Om man kanske skulle se sista PB-avsnittet då?
Tur man inte haft nåt planerat idag för jag hade ändå inte orkat. Man är nog ganska trött när man inte ens klarar av att kladda i shampo i håret? :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: