SKRIVET: 2009-01-20, kl 09:13:51 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

äntligen tisdag

Sovit halvbra i natt måste jag säga. Väckte Daniel flera ggr för dels snarkade han och dels kunde jag bara inte sova.. men fick ingen reaktion alls. Eller han fick väl fram "mmm" ungefär men frågade imorse och det kom han inte alls ihåg :)

En timme kvar tills jag ska åka. Men tiden går nog fort nu när jag väntar. Surfa runt lite är bra när man ska fördriva tiden :P

Ni som ska klaga och ifrågasätta och hålla på kan göra det någon annanstans! För jag bryr mig ärligt talat inte. Och ingen kan förstöra vår lycka =) Så det så!


Thérèse

Har du varit hos barnmorskan idag?? hur gick det? när har du bf??

kram



PUBLICERAT: 2009-01-20, 19:41:45 | URL: http://www.theresesjosten.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: