SKRIVET: 2009-01-09, kl 20:52:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

All I ever wanted

Började dagen med att duscha  hett  och tvätta håret. Gött! Sen var jag på samtal i Gylle och det gick la bra det med. Efteråt blev det att svulla semla på Almas :)
Så fick jag träffa B2 också hehehe.
Var sen hemma ett litet tag. La in lite musik på mobilen osv.. sen gick, gick och gick jag. Tog ca 70 min till pappa. Fikade där och fyllde på med vätska och energi, sen gick jag en annan väg hem som tog 35 min :P
Skööööönt! Men jag skyndade mig hem och när jag kom hem blev det bara stress stress stress! För att sen åka och DANSA! Det var jävligt kul att dansa idag måste jag säga =)
C var också där, hennes första gång på danspasset tror jag. Men det märktes inte :P
Svettig blir man ju också kan jag säga. Efter dansen blev det åter igen stress. *hata* men vill man hinna med så mkt som möjligt här i livet så finns det bara en sak att göra.. eller nej 2 saker; Planera & Stressa!

Sen blev det BIO med Darling, vad jag tyckte om filmen har ni kanske redan läst i föregående inlägg så jag skriver därför inget om den nu. Gott med popcorn var det också, som vanligt.
 
Nu hoppas jag att Mika kommer hit om en stund. Vore trevligt.
Imorgon kanske jag ska åka lite pulka med Maja-skruttan. Hoppas!!!! Daniel ska i alla fall jobba, börjar 8.


tess

Var filmen bra alltså? Jag är så sugen på att se den jag med :)



PUBLICERAT: 2009-01-11, 20:47:00 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: