SKRIVET: 2009-01-12, kl 19:27:19 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

aj, ont.. illamående

Har mått illa och haft ont i magen hela eftermiddagen.. kul.. eller så inte :/
Och så hatar jag min rygg. Diskade nyss & då får jag alltid rejält ont i ryggen. Vore kanske bra om man hade diskhon högre upp? ;)
Fast, jag är ju inte direkt lång. *sucka*
Men jag har så länge jag kan minnas alltid fått ont i ryggen efter att jag diskat. Lagom drygt. Tur man har en karl som verkar gilla att diska. Det är mest han som diskar kan jag säga.. :P
Ska göra mina ryggövningar sen också. Får jag absolut inte glömma. Blir inte att jag gör dom varje dag för jag glömmer så lätt :/

Eftersom karln inte är hemma så får jag vara deltagande i mötet ÅT honom. Men det fixar jag :)
Plockat undan lite tvätt sen jag kom hem, ska ta reda på resten efter mötet. *dutti*
Karln kommer inte hem förrän efter 22..

Skulle hämta minneskortsläsaren idag men den var tydligen beställd i Daniels namn, typiskt. Men jag kan ju ta med hans pass imorgon & hämta. Wiiiiie, äntligen kan jag lägga in kort från kameran igen =)

Blev att jag var hos mamma hela dagen idag. Skönt att simma måste jag säga! Dock är det ju så förbannat kallt i hela byggnaden men men. Simmade i alla fall 1000 m. Var en klass där samtidigt och en kille frös hur mkt som helst, hela han skakade. Stackarn :(
Han ville knappt gå i, men till slut fick en simlärare honom att också simma. Innan ville jag bara gå dit och rädda han från alla hemska människor som tvingar honom att lära sig simma :P
När dom simmat klart fick dom som ville hoppa, några ville hoppa från högsta. Vet inte hur högt det är. En av simlärarna följde med upp men sen när barnen såg hur högt det var så gick dom ner igen.. det var bara ett barn som hoppade och det var så klart en TJEJ! Att det alltid ska krävas tjejer för allt  :P
hahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: