SKRIVET: 2009-02-24, kl 18:32:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tjat tjat tjat

Men kan ni sluta tjata om att Kronprinsessan och hennes Daniel ska gifta sig? För jag bryr mig inte ett skit!

Blev en fika på Almas idag så jag har ätit en semla. Darlo kommer hem om ca 40 min och då har han en semla till mig :P
Dom blev bjudna på semlor på jobbet så det var kartongvis med semlor men Daniel får ju inte äta sånt nu så då får jag den, han hade fixat en matlåda och allt :)
Varit på bokrean också. Brukar sällan hitta nåt men blev 2 böcker iaf. Mamma köpte en hel hög med böcker till Maja.

Jag är skittrött, som vanligt. Sov middag en kortis idag dock. Igår tyckte Kjell att jag såg helt förstörd ut :/
När Daniel kommit hem ska vi gå en promenad bara han duschat och bytt om. Sen ska jag äta semlan. Nog för att det känns lite mkt med 2 på en dag, men när det är gratis måste man ju tacka och ta emot :D


tess

åh vad jag älskar semlor! Mycket mandelmassa ska det vara =D



PUBLICERAT: 2009-02-24, 21:35:55 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: