SKRIVET: 2009-02-02, kl 10:44:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Telefonförsäljare

Det ringde en kvinnlig telefonförsäljare i fredags och frågade vilken sorts trosa jag använder.
"Det har inte du med att göra" svarade jag.
"Men kan du inte bara tala om vilken sorts trosa du använder?"
"Men NEJ!" och så la jag på.. inte så snällt att bara slänga på luren men när dom inte lyssnar då?!
Det ring de en kille idag och ville prata penison men jag sa att jag inte hade tid vilket jag inte hade heller.
"Men det är viktigt... bla bla bla"
"Ja ja, jag veeeet. Hej då!" *KLICK*

Men det med trosan var ändå lite småroligt :P

Håller på att tvätta. Snart dags att hänga i torkskåpet och slänga in i tumlaren. Yeah! Annars vet jag inte vad som händer idag.. hmmz.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: