SKRIVET: 2009-02-18, kl 22:25:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

svårväckt

Var vaken 2-3.30 i natt. Vaknade & frös som en idiot ungefär. Kändes som 5 grader i rummet. Försökte få Daniel att värma mig men han var kall han också, dels för att han alltid ligger utanför täcket. Sen går det inte att få liv i honom på nätterna. Jag nästan skrek: DANIEL BIRATH!, Älskling!, Bejbi? Men ingen reaktion alls. Buffade, puttade och allt.. tände lampan till slut för det är ju så tråkigt att vara vaken själv. Då borrade han ner huvudet i kudden, sa åt mig att släcka och en sekund senare sov han :P
Nästa gång ska jag hälla en hink med iskallt vatten över han och hoppa i sängen. Kanske funkar bättre :)

Känns inte som jag har gjort någonting alls idag men ändå har dagen gått fort. Åkte till Borlänge Sjukhus på förmiddagen vilket var i onödan. Skulle ju lämna cellprov. Läste på lappen igårkväll att man ska höra med sin bm innan om man är gravid. Talade om idag att jag är gravid och då blir inte provet så bra och så.. så hon tyckte jag skulle vänta tills jag fått barn :)

Gick en promenad med Mika idag. Det var värsta najs måste jag säga =)
På kvällen lagade jag & C tacos på cafét vilket var gott.

Nu är jag skittrött. Trodde aldrig att jag skulle orka skriva nåt idag och knappast så mkt men det blir en del bara man börjar..

TJO FLÖJT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: