SKRIVET: 2009-02-22, kl 20:16:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

söndag och allt..

Det gick bra på Friskis idag. Vi fick testa lite maskiner, fick lite information, vi pratade en del om gymmet & så fick vi fika bestående av te eller kaffe och smörgåsar :)
Efteråt åt jag hem till Kjell-Britt för att få lite käk. Vill ju inte äta själv som sagt och mat där är ju aldrig fel.. dock blev det inte jag som stekte fisken, vilket jag är bäst på *skryta*
Jag & mor gick en promenad också, dock var det inte plogat överallt så det var som att pulsa. Tog därför lite längre tid också men det gjorde ju inget. Skönt med luft!

Nu är jag hur trött som helst. Söndagkväll och allt..

Jag tycker då i alla fall att jag varit duktig för jag har ju gått  6 promenader den här veckan och simmat en gång =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: