SKRIVET: 2009-02-16, kl 21:08:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kallt om bakarna

Dagen har varit bra. Det var skönt att simma om än kallt i början som vanligt så då gäller det att simma fort..
Daniel jobbade över så det blev kvällsmat i Skräddarbacken, är ju sååå tråkigt att vara själv hela eftermiddag/kväll. Han kom iaf hem till ca 19.30 så då gick vi en promenad. Jag glömde bort att jag skulle se tv kl 20 men tv-program är inte hela världen att missa. Lite tråkigt när man missar nåt när det är sällan jag ser på tv men men.. sånt är livet.
Jävligt kallt ute var det. Brände och stack om låren för att det var så kallt. Och baken blev iskall. Blev en het dusch när vi kom hem och jag hann se halva Familjen Annorlunda, alltid nåt =)

Daniel kanske får jobba över en liten stund imorgon. Bra skit! Jag har mat till både lunch och kvällsmat. Slipper jag laga hehe. Och Daniel äter ju inte mat nu heller så.. skönast med matlådor då =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: