SKRIVET: 2009-02-05, kl 09:58:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

insändare

Hatar mardrömmar och det verkar som jag alltid drömmer mardrömmar mellan 6-9 på morgonen dom gånger jag gör det. Jobbigt :(

Fick med en insändare i tidningen idag. Woop Woop! :D
Roligt är den också. Kjell tycker att jag kan slå mig ihop med mupparna. Mupparna är anonyma personer som skriver kort varje dag om något som händer inom länet, t.ex politiker, dåligt planerade rondeller osv osv.. ja ni vet hur det kan vara här på obygden :P

Ska åka till R idag och fika. Får dessutom skjuts av Kjell. Hur bra som helst! Men är man lat så är man. Hehe.

Dagens krämpor:
Känns som håll i magen, ibland känns det som någon trycker ner armbågen i ena sidan. ONT!
Ont i vaderna, känns som jag haft sendrag i natt.
Känns som träningsvärk i baken. Hahaha.

Fråga: hur 17 sover jag?!?

En annan kort information. Mailade Mr Moderat förra veckan. Fick svar igår, dock inte av himself men det kan ju en 3åring räkna ut med lilltån att man INTE får, speciellt inte eftersom jag inte är en snubbe med portfölj och slips, typ. Sen var det bara ett generellt svar också. Så jag fick inte svar på mina frågor. Mina frågor var dock ganska taskigt formullerade, men jag ger mig inte!!!! Here we go... =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: