SKRIVET: 2009-02-20, kl 18:05:11 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

idétorka

Vi gick en promenad ikväll. Jag hade lite ont i nedre delen av magen men det gick över efter mer än halva promenaden. Handlade en räkbåt på ica  *lat* och hyrde film.
Har verkligen idétorka när det gäller mat :/
Känns som jag ätit allt jag är sugen på nyligen så det känns inge kul alls. Och så är det ju mindre kul att laga mat till en person. Daniel anser dock att jag kan laga till två.. ja ni vet Klossen existerar ju :)
Blev lite kexchoklad också.


tess

Ehm, ja jag tror att den är rätt så ny iaf.. Jag köpte min runt jul iaf, på kicks :)

Den är rätt dyr dock...



Åh, ja visst är det jäkligt jobbigt med mat? :P Helst vill man inte äta nånting, och sen finns det få saker som är gott och de har man ju tjatat ut efter ett tag :P



PUBLICERAT: 2009-02-20, 18:30:16 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: