SKRIVET: 2009-02-04, kl 22:21:02 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hungry

Inne på tredje mackan sen jag kom hem från Rus. hehe. Men jag får väl skylla lite på Klossen? Och det blev ju faktiskt bara 2 påsar varma koppen (jordgubb vanilj) och mackor till kvällsmat.
Vi planerade lite kommande aktiviteter med Rus idag. Värsta effektiva! Restaurang-besök b.la :D

Annars har det inte hänt så mkt idag. Snackat med en internet-polare i 2 timmar. Snackat med han sen 2005 eller nåt skulle jag tro. Vi snackar länge när vi väl snackar men sen dröjer det någon månad. Vi är inte online så mkt samtidigt tror jag :P
Han sa att han mer än gärna ville vara barnvakt sen iaf. Synd att han bor i Malmö då :/
Fick han att gå in på Familjeliv t.om. Sa att han kunde skapa lite debatt med alla morsor :D

Har inte varit lika yr idag i alla fall. Sov 20-30 min på eftermiddagen. Jätteskönt! Och jag var mest yr på förmiddagen och eftermiddagen. Tur det, för då hände det ju ändå inget.

Jag har blivit rätt slö vad gäller bloggen men finns ju inte så mkt att skriva.. och vem bryr sig om lilla mig? Jag & Klossen mår ju fint. Och Daniel också. Det räcker väl? :)
Men ändå har läsarna ökat. Vad har hänt?! Men bara kul såklart! Återkom gärna hihi.


Tony

Klart vi bryr oss... annars skulle vi ju inte läsa=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: