SKRIVET: 2009-02-15, kl 11:27:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hårigt värre

Söndag idag då. Så vad händer? Ska stå i repan i eftermiddag. Efter det blir det nog att käka hamburgers. Vi har ju en hyffsad anledning till att göra det idag om man säger så..
Darling ligger och läser nu. När han klivit upp ska vi gå en promenad. Vi hade tänkt tvätta idag också men jag gör det på tisdag istället. Imorgon ska jag kanske simma och så har jag ett möte kl 13.
Daniel har fått så långt hår nu så nu kan man t.om sätta upp det. Blir iaf små toffsar. Ursött, jag lovar! :D
Först blev det en liiiiten i nacken och sen en lite större uppe på huvudet som stod rakt upp. Tog kort också. Han vill raka av sig håret så småningom säger han.. han hade rakad skalle när vi träffades. Jag sa att han får raka av sig om han vill SEN, till våren. För hans eget bästa ju, nu är det ju kallt ute :P
Jag behöver också fixa frillan men det blir aldrig av. *lat*
Ska ta tag i det där och boka tid snart tänkte jag. Klippa topparna lite. Behövs.

     <---- snyggt va? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: