SKRIVET: 2009-02-20, kl 10:11:18 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fiiiiiil

Ge mig fil! För jag vill äta fil med hallon :)
Fick bli annat idag, måste köpa sen bara så jag har imorgon. Kan ta det när jag & Daniel går promenad. Han slutar om mindre än 3 timmar. Härligt härligt!
Jag har bara ingen aning om vad jag ska äta till lunch, tänkte äta om lite mer än 2 timmar. Har en bit hemgjord paj i frysen, kan funka. *tänker högt*

Vaknade vid 4 imorse, somnade om 7. Lagomt kul måste jag säga :(
Jag var upp och kissade vid 4. Sa till Daniel sen att det är Klossen som gråter :P
Hans fantasi och idéer smittar av sig minsann.
Daniel sa nåt om att lägga upp mat i natt. Så sa han nåt om att han minsann försökte hitta plats åt bubblorna. Drömmar verkar det som :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: