SKRIVET: 2009-02-23, kl 08:53:52 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

drömt konstigt

Eller ja, döm själva!

Först drömde jag att Kjell hade cancer och låg på Akademiska i Uppsala. Jag hade mailkontakt med någon av hans släktingar, tror det var en kille som han är farbror åt..
Kan ha att göra med att jag den senaste tiden börjat tänka så mycket på att åren går och Kjell blir gammal (nähä?) och jag  vill inte att han ska dö. Tycker ju så mkt om honom! Han har varit som en pappa för mig... sa faktiskt åt honom häromdagen att han måste bli typ 97, minst :)
Visst, det kanske är tragiska tankar och lite taskigt att säga så där för det kan ju låta värre än det är. Men till Kjell kan jag ju säga allt så varför inte?
Skrek typ i drömmen "Men han ska ju bli 97!!!!" =P


Det andra jag drömde var att jag & 2 till (vet inte vilka) var vid någon is någonstans och skulle fiska. Det var folk där när vi kom dit men dom gick på en gång, dom hade fiskat.
Efter ett tag sa jag "Men tänk så ligger Jimmy här då? Det kan ju inte vara omöjligt.."
Sen så fick jag syn på ett lik och det var han! Så vi hjälptes åt att dra upp honom. Efteråt blev det ganska mkt rabalder eftersom han varit efterlyst så länge.
Jag skulle bli livrädd om jag såg en död okänd människa!

Inga roliga drömmar direkt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: