SKRIVET: 2009-02-08, kl 19:54:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Barnkalas.

Var till Mika idag. Drack Pepsi med hon och hennes man. Sen gick jag till mama för lite räkpaj =)

Ikväll har jag & Darlo varit på barnkalas. Fille fyllde 4 år :D
Men som vanligt åt jag ingen tårta. *hata grädde*
Han verkade glad över alla presenter iaf. Han fick en Jonsered motorsåg av farmor & "farfar". Av oss fick han en stooor Mammut eller vad det nu föreställde och lite andra figurer, spindlar m.m. Ja ni vet sånt som småkillar brukar gilla :)
Daniel och Niklas spelade lite Resident Evil, jag frågade typ 1 milj frågor. Men vadå jag vill ju bara hänga med.

Nyss ätit färsk pasta med vegetarisk färssås. Var så jäkla hungrig men nu är jag skittrött istället. Längtar efter sängen kan jag lova!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: