SKRIVET: 2009-12-22, kl 08:54:34 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vi fryser ihjäl!



Det är så kallt, men snart blir det varmt. Stackars barn...
Ja, idag är det -17 ute. och jag fryser nästan ihjäl INNE! Hittar inte vetekudden heller :(
Snart får jag ta till det enda som verkar kunna hjälpa mig, Casper. Han är varm och han ligger i sängen och sover. *mys*

Han verkade slippa biverkningar från sprutorna, thank god. Han kändes rätt varm igår kväll men annars ingenting. Många har sagt att deras barn sovit väldigt mkt efteråt. Det har då inte han gjort. Nu har det varit natt och han har ätit mer. Han brukar ju inte äta under nätterna, men i natt åt han 2 ggr. Först vid 00.30 och jag orkade inte lägga tillbaks han så han fick sova med oss :)
Sen åt han igen vid 4.

Att det alltid ska ta sån tid för mig att somna på kvällen. Skitdrygt! Igår kväll var jag ju riktigt trött när jag la mig 22.30, men så fort jag kommer till sängen känns det mkt piggare så ligger jag där och snurrar runt.. :(
Samma varje kväll!

Testade mina gamla jeans idag, strl 25. Dom köpte jag några veckor innan jag var gravid. Jag kommer i dom nu, det trodde jag verkligen inte! Kroppen har ju ändrat lite form om man säger så.


[Update: Jag hittade en vetekudde! Livet är väl bra underbart ibland.]


Thérèse

åhh strl 25...du måste ju vara superliten?? jag får bara på mig strl 26-27..men å andra sidan var jag rätt mycket större än dig innan också..

men jag har aldrig haft mindre än 30-31 på jeans, iaf sålänge jag kan minnas..helt sjukt!



KRAMAR!!



PUBLICERAT: 2009-12-22, 10:50:19 | URL: http://www.theresesjosten.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: