SKRIVET: 2009-12-31, kl 12:59:33 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Summering av 2009





1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-
Jag födde en son ♥

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag brukar aldrig ge några nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, Lotta :D

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
- Näe. Tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
- Jag var aldrig utanför Sveriges gränser

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
- Ett hus?

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
-
20/9 när Casper föddes såklart ♥

8. Vad var din största framgång 2009?
- Jag klarade av alla faserna fint - gravid, förlossning, mammaliv..

9. Största misstaget?
- Kommer inte på nåt för tillfället...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Så mkt förkyld som jag var under graviditeten brukar jag aldrig vara!

11. Bästa köpet?
- Helt klart våran nya bil!! Går som en klocka :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Våran nya bil antagligen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Varenda dag med Danne gör mig glad. Och varje gång jag ser Casper blir jag överlycklig! :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
-
Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen - allas vår Winnerbäck!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-
Jag var ENORMT mycket gladare! :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Oj.. filmat mer under Casper första 3 månader kanske, vi är dåliga på det..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Pass

18. Hur tillbringar/tillbringade du julen?
- Dagen innan dopparedan ska vi till Kjell-Britt. Där kommer syrran, min moster, mormor & morfar vara. Julafton blir hos svärföräldrarna i Säter.

19. Blev du kär under 2009?
- Jag är kär hela tiden! Och jag blev tokförälskad i Casper första gången jag såg honom, såklart ♥

20. Hur många one night stands?
- Inga såklart..

21. Favoritprogram på TV?
- Det jag kollat på är: Ensam mamma söker, Bonde söker fru och annan smörja :P

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Svårt med det där hata faktiskt..

23. Bästa boken du läste i år?
- Ketchup mamman, helt klart! :D

24. Största musikaliska upptäckten?
- har jag nog ingen skulle jag tro..

25. Något du önskade dig och fick?
- Önskade att vi skulle få ett friskt barn och det fick vi :D

26. Något du önskade dig men inte fick?
- Lotto-vinst kanske.. nej men jag vet inget.

27. Årets bästa film?
- Gillade Johan Falk-filmerna. Även Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Vadå har jag fyllt år?! Det har jag slutat med sen typ förra året :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Lite mer pengar och ett hus? ;)

30. Vad fick dig att må bra?
- Daniel och Casper. MITT ALLT! ♥

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Hahaha.. kändis? Hmm.. Joel Kinnaman kanske? ;D

32. Vem saknade du?
- Finns personer jag tycker det är trist att det blivit som det blivit med men men.. life goes on...

33. De bästa nya människorna du träffade?
-
Lilla älskade Casper.


Lotta

hahaha jag känner igen några av dom där svaren ;D

gott nytt år hjärtat ♥



PUBLICERAT: 2009-12-31, 21:13:15 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: