SKRIVET: 2009-12-01, kl 19:18:11 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

mamma-träff



Idag åkte jag & Lillis till en tjej i Falun för att träffa andra mammor med bebisar :)
Lillis sov ju bara på vägen dit och vaknade i hallen hos henne så han var ju lite ledsen. Det spelade nästan ingen roll hur jag hade honom heller, drygt :(
Så inte kunde jag få i mig nåt fika heller. Men men.. det är väl så det är. Vi var i alla fall 9 mammor med bebisar. Den äldsta är född 10/8 & den yngsta 20/11. Jag tyckte killen som var född sist var sååååå liten men ändå vägde han ungefär som Lillis vägt. hehe. Snacka om att tycka att Lillis är stor nu :P
Jag var lite osäker på om jag skulle åka eller inte imorse och på förmiddagen. Kände mig nervös. Nya människor och ifall Lillis skulle grina hysteriskt. Men jag tog mig iväg i alla fall *stolt*
Och vi överlevde båda två!

Casper var skitsur för ungefär en timme sen. INGENTING ville han. Vadå övertrött? Men han man bara sovit 30-40 min under dagen blir det väl så. Jag la han i liften & stängde igen. Gungade liften fram & tillbaks, sen tog Daniel över. Han somnade. Vaknade nyss. Så han sov 30 min i alla fall. Det har han gjort den sista tiden. Sen somnar han ändå 21/21 så det är ju tur det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: