SKRIVET: 2009-12-06, kl 15:31:10 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

julmarknad



Var till julmarknaden vid Falu Gruva idag. Känns knappast som det är jul snart, det borde väl ändå vara lite snö?
Kom dit strax efter 11 och det började 11. Ändå var det proppat med folk! Vi fick parkera en bit bort också.. som förra året alltså.
Lillis somnade i vagnen efter ett tag och sov tills vi satte han i bilstolen. Så på hemvägen var det lite lite gnäll men då började han bli hungrig också.

Hade världens jobbigaste huvudvärk igår och INGENTING hjälpte! La mig 20.30, somnade strax efter 21. Sov till 9 imorse :P
Självklart har jag ju vaknat flera ggr för att amma men ändå. När jag vaknade 23 för att amma kände jag att huvudvärken äntligen släppt!

Lillis sov i bilen på vägen hem igår. Sen somnade han 17 och vaknade 9 imorse. Då har han vaknat och ätit bara. Han sov väl ikapp allt för han sov ju bara ca 40 min i förrgår och igår inte speciellt mkt under dagen.


tess

inte kul å ha ont i huvudet, hoppas du känner dej bättre snart :)



PUBLICERAT: 2009-12-08, 09:04:38 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: