SKRIVET: 2009-12-14, kl 21:09:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

julklappar



Varit till Kupolen två gånger idag. Stackars Casper fick följa med båda gångerna.. Men han fick bada med mig när vi kom hem från Kupolen på kvällen så han gillar nog mig ändå :)
Andra Kupolen-vändan blev 16.30 när jag tog med lilla familjen. Var förbi posten och skickade två julklappar + alla julkort. Äntligen kom det iväg!
Hittade några julklappar på Kupolen i alla fall. Har nån kvar, Daniel skulle komma imorgon.

  • Min moster - check
  • Lucas - check (äntligen skickad!)
  • Mamma - check
  • Svärfar - check
  • Kjell - nästan klar
  • Syrran - check
  • Hugo - check (äntligen skickad!)
  • Nathalie - check
  • Maja - check
  • Filip - check
  • Min farmor - check
  • Daniel - check (även ett litet paket till han från Casper!)
  • Min mormor & morfar - vad?????
  • Kjell bör ha nåt mer än en tidning(Gustaf) hehe
  • Pappa & Marita - vad???? En kedja till cykeln? :P
Sen bör alla vara klara. Vilken pers. Tycker det är lika drygt varje år.. puh!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: