SKRIVET: 2009-12-02, kl 12:15:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bortförklaring



Blev varken gardinstrykning eller skalning medans dom är ute. Blev pumpning och lunch. Halkade in på en blogg där hon skrev vad som kan minska mjölkproduktionen; Stress.
Så man ska alltså försöka ta det lugnt. Jag känner mig nästan jämt stressad. Och skulle jag skala potatis och stryka gardiner skulle jag självklart se mig om efter tusen andra saker att göra tex dammsuga, städa badrummet, plocka med tvätten..
Nu rinner det ju mjölk som tusan för mig och önskar ibland att det rann mindre. Det sprutar ju verkligen när Lillis ska äta ibland så han sätter i halsen, han skriker & han får ont i magen. Men jag kan ju skylla på den där bloggen att det är därför jag bara sitter vid datorn just nu istället för att göra någon nytta :)
För att det inte ska bli för jobbigt när Lillis ska äta brukar jag pumpa ur lite innan, ca 50-70 ml brukar va lagomt. Nu vet ni det också.

Rött verkar han gillar btw. Han låg och tittade rätt länge på sin tomteluva idag :D

Snart måste jag göra mig klar för att gå ut. brrrr, alla säger att det är svinkallt ute idag. Därför fick Lillis ha fällen idag så han inte fryser. så fick han ha ett par raggsockor, något stora men men..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: