SKRIVET: 2009-08-10, kl 21:29:41 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

utelåsta

Idag på eftermiddagen var jag på föräldrakurs. Det handlade om aming och lite sånt (babyvård). Jag trodde det var bara för mamman så Daniel följde inte med. Men det var 7 par, jag & 2 till ensamma tjejer. Aja, ingen fara på taket tror jag :)
Grejen var den att jag trodde det skulle hålla på en timme, till kl 17. Så Daniel skulle hämta mig. Vi fick rast kl 17 så jag sprang ner & gick ut till Daniel för att säga att han kunde komma med in & lyssna på det sista som skulle vara efter rasten.
Det var bara det att dom stänger kl 17 så vi kunde inte komma in igen! Dörren var ju LÅST! Jävla skit.. men ändå rätt komiskt så här efteråt. hehe. Så det var bara att åka hem. Dom andra undrade säkert vart jag tog vägen. Så nu ringer väl soc imorgon ^_^


Du är på dag 245 av 280. (87,5%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 6 fulla dagar (v34+6).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 14 sep 2009
Du har 35 dagar kvar till beräknad förlossning.


Ikväll var vi hem till syster + karlslok & fick mat, tacopaj. Gött skit :)
Nej, nu ska jag lägga mig och läsa min nya tidning som kom med posten. Och jag vill inte jobba imorgon! *spy på*


OLIVIA

Hej! Tolka inte detta som reklam. Men just nu har jag en frågestund i min blogg. Och det vore verkligen jätteroligt ifall att du ville ställa en fråga eller två! Kommer att svara på allt lite senare. STOR KRAM OLIVIA!



PUBLICERAT: 2009-08-11, 15:38:26 | URL: http://olivia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: