SKRIVET: 2009-08-22, kl 23:03:53 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skallebank



Haft huvudvärk i flera timmar på eftermiddagen/kvällen idag. Men nu äntligen känns det rätt ok ändå. Pust!

Vi var till svärföräldrarna idag. Svärfar har köpt en motorcykel vilket svärmor inte gillade. "Är man över 70 år ska man inte åka sånt".
Kan så vara..
Ewa var helt ivrig över att hon måste få köpa ett babygym :)
Hon blev nästan besviken när hon inte får köpa en "Mitt första år"-bok, för vi har redan en sån.. hon & min mamma kommer slåss om vem som ska köpa vad tror jag.. :P

En lite halvkomisk sak som hände idag. Jag & Kjell-Britt var på stan. Så var det ett gäng idioter (läs: högerextremister) där och dom delade ut lappar om att man ska släppa nån kille fri, typ..
"Nej, sluta med sånt där" sa Kjell.
Då sa en kille "Moooget"
Öhhhh, ja visst är Kjell omogen. Han borde blivit jätteglad över att höra att han är omogen. Han är ju ändå 67 år :D
Kjell sa till mig att dom inte är speciellt mogna när dom sätter klisterlappar och sprayar överallt.. just det!

Ähh allt blir bara luddigt. Dags att dra sig mot bingen tror jag. Men min Bejbi vill aldrig lägga sig samtidigt som mig på helgerna *krokodiltårar* :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: