SKRIVET: 2009-08-31, kl 22:18:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

present



Cyklade till ica idag och bjöd på bullar som jag bakade igår. Bakade över 100 bullar, dom fick ju inte alla såklart.. :P
Fick present av dom, en påse med blöjor och lite annat bra :)
Jättesnällt!

Nu håller jag på och somnar känns det som.. ska lägga mig strax. Läsa lite och försöka komma planera in saker att göra om dagarna så jag får tiden att gå. Om ni har nåt förslag så säg till. Inte för jobbigt eller ansträngande dock. Nog för att det gick bra att cykla, men ont gjorde det & drygt var det kan jag säga! När jag kom hem blev det därför bara lite makaroner & köttbullar innan jag la mig i sängen och sov =)

OM jag skulle gå över tiden 2 veckor så är det 4 veckor kvar. Men det får ju inte hända hehe. 2 veckor till BF.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: