SKRIVET: 2009-08-11, kl 21:50:59 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

effektiva jag



"Hej! Tolka inte detta som reklam. Men just nu har jag en frågestund i min blogg. Och det vore verkligen jätteroligt ifall att du ville ställa en fråga eller två! Kommer att svara på allt lite senare. STOR KRAM OLIVIA!"
Men idiot!!! Jag vill aldrig mer se en sån kommentar *arg* Och vadå "inte tolka det här som reklam"? Det är väl det det är!
Fast det är inte allt för ofta det händer ändå *peppar peppar*

Idag har jag varit huslig. Bakat matbröd. Jättegott blev det :)




Så har jag städat hela lägenheten. Plockade lite, dammsög & torkade golven. Tvättade en maskin & hängde tvätten.



Fick höra idag att jag är UNG! Då blev ja glad :D
Jag som haft sådan ålderskris förut. hehe. Fast ålderskrisen blev betydligt lättare när jag blev gravid :D

Nej nu är klockan på tok för mkt. Är skittrötter. Och ont i ryggen har jag efter städningen. Dammsugning är ingen höjdare när man är i v. 36 :P


Jennica Björk

sv: mycket och mycket..

jag har inte riktigt tid med det, men jag har ju som en bra kamera och jag älskar att fota så det blir lite då och då :)



PUBLICERAT: 2009-08-12, 15:47:28 | URL: http://jennicabjork.blogg.se/
lellan ( schmoopsie, lunarstom :) )

Kan man inte få se en liten bild på magen din?



tänk att du snart ska bli mamma!



Kramis.



PUBLICERAT: 2009-08-17, 12:10:32 | URL: http://www.trasigatankar.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: