SKRIVET: 2009-08-08, kl 22:17:02 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

drömmar...



Drömde i natt att vattnet gick. Haha. Jag hade värkar, så jag skulle duscha för att se om det blev bättre. Orkade inte stå upp så jag satte mig i badkaret. Då kom vattnet!
Sen yrade vi omkring för att hitta alla papper. Mitt i allt ringer svärmor. Då berättar jag att vattnet gått.
"Men då måste ni ju åka in! Det är ju 11 veckor kvar."
"Ja, vi är på väg. hej då" *klick*
Jag orkade inte protestera men det var inte 11 veckor kvar, det var 5 veckor kvar.
(det är fem veckor kvar på måndag...)

Daniel drömde i natt att vi fått hem Klossen men att vi tappat bort honom/henne! Så hittade vi h*n på balkongen, dit hade h*n GÅTT! hahaha

Kanske bäst vi går ut & köper ett par skor? ;)


Lotta

ahhh.. baby converse!!

det måste vi ha till våra kids :D

och små Winnerbäck-kepsar hihi


tess

hehe vilken konstig dröm :P



PUBLICERAT: 2009-08-10, 12:25:47 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: