SKRIVET: 2009-04-03, kl 20:25:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

växer :)

Poff sa det så blev jag helt trött och dåsig. Men än kan jag ju inte lägga mig, klockan är ju inte ens nio :/
Vi gjorde tacos ikväll. Jättegott!

Känns som hela dagen har gått jättefort. Träffade syster så det blev fika med henne. Så kikade jag & Darling runt på stan och sen vidare till Kupolen. B.la köpte han en jacka. Sen åkte vi hem & SOV.
Jag köpte ett par nya skor idag som jag är jättenöjd med :)

Ähh jag orkar inte ens skriva mer nu. Det var ju meningen att vi skulle slippa vara i Säter över påskhelgen, men nu kanske vi måste det ändå.. fast vi maskar ju lite nu så.. ooooops :P

Förresten, alla som träffade mig idag (en gammal jobbarkompis till Daniel b.la) tyckte jag hade växt. Eller ja, hans gamla jobbarkompis log & spände ut sin egen mage & klappade sin mage. hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: