SKRIVET: 2009-04-13, kl 12:41:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Utmaning

Hittade en utmaning hos Ingela, som jag antog. Skoj! :)

1. Hur gammal är du om fem år? 30
2. Vem var den sista du träffade? Kjell-Britt
3. Hur lång är du? 1,64
4. Vilken var den senaste film du sett? Kollar inte på film speciellt ofta faktiskt så jag minns inte.
5. Vem ringde du senast? Min mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var när jag frågade Mika vad hon gjorde :P
7. Vad är helgens planer? Så lång har vi (läs:jag) inte hunnit planera.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det gäller.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Mina föräldrar är separerade sen -91 men var bara förlovade.
10. När såg du senast din mamma? Igår.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Först kl 4 och sen kl 7.30.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats?   Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Flamingo, typ :P
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus. Med familjen.
17. Vad skrämde dig som barn? Minns inte att jag varit speciellt rädd för något, förutom en familjemedlem då..
18. Vem fick dig att skratta senast? Daniel
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar data? Både och fast jag har lånat ut den bärbara.
21. Sover du med eller utan kläder på dej? Oftast naken :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har fem i sängen.
23. Hur många landskap har du bott i? Dalarna bara
24. Har du någon gång spytt på nån?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i tofflor :P
26. Är du social? Hyffsat
27. Vilken är din favoritglass? Isglass för tillfället!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hus, resa...och en massa annat!
29. Tycker du om kinamat? Älskar det! (hellre det än thai också!)
30. Tycker du om kaffe? Jag kan dricka kaffe men inte nu när jag är gravid, men heller inget jag saknar.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på nån särskilld sida? Oftast till vänster.
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroende människa? Nej och jag kommer nog aldrig bli heller..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, svärfar
37. Vill du ha barn? Dum fråga? Klart jag vill!
38. Kan du några andra språk än svenska? Min engelska är inte den bästa men..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, alltför många gånger.. :/
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool! Gillar inte saltvatten..
41. Vad spenderar du helst pengar på?  Kläder, hemmet.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någonsin testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En smörgås
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min karl
46. Välj ett ärr på din kropp? Vilket ska jag välja..har massor..synd nog.
47. Vad har du för ringsignal? Någon som redan finns i telefonen om jag minns rätt :D
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Nej
49. Flirtar du mycket? Jag är värdelös på det så nej.
50. Vart togs din profilbild? I en lägenhet jag bodde i, i Skräddarbacken. Året var 2005.
51. Kan du byta olja på bilen? Nix
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Tills skulderbladen blivit vingar" av Sofia Rapp Johansson. Fast jag har kvar att läsa.
54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet och Expressen ja. Och BT om jag är hos mamma.
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Dansar? haha nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Vi zappar runt i bilen ibland.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslista.
59. När var du i kyrkan senast? När Micke & Sara gifte sig.


Ingela

Haha japp, jag sover med strumpor, vill inte riskera att frysa om dom hamnar utanför täcket :D



PUBLICERAT: 2009-04-13, 15:25:06 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress
tandra

visst är de trök när man aldrig får nån rolig kommentar, vi får kommentera varandra istället! :) Rolig lista föresten :D kanske snor, vi får se om ja örkä!



PUBLICERAT: 2009-04-13, 17:03:51 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: