SKRIVET: 2009-04-25, kl 09:44:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

smärtor

Blev ingen blogg igår för jag var borta större delen av dagen. Var hemma på förmiddagen men då hade jag ONT.. :(
Ligamentsmärtor är fan inte kul. Kunde knappt röra mig. Ja, antagligen var det ligamentsmärtor iaf.
Men det blev bättre efter att jag vilat ett tag.

Efter lunchen åkte jag och Darlo iväg och kikade lite. Sen träffade jag Maja på stan. Var till bilblioteket b.la vilket hon gillade :)
Så var vi till Kupolen. Hon & Kjell åkte rulltrappa 1000 ggr, typ :P
Så lekte hon en massa på donken där hon också fick lite mat. Kom hem efter 18 ^_^
Då var jag helt slut och hade ont i fötterna! Men det vara bara att duscha och svira om för att åka iväg igen. Jag skulle till Bettan & Daniel på pokerkväll. Jag blev skittrött omkring 22. Vi åkte då till Mats Knuts där pokerkvällen ägde rum. Men Daniel hade inte åkt ur än så det dröjde till närmare 12 innan vi kunde åka hem. Anders mamma kände igen mig och jag kände igen henne lite lite, men kunde inte placera henne. Visste inte var jag sett henne.. men då sa hon att hon klippt mig när jag va liten och då förstod jag. Världen är bra liten :D
Anders är Bettans kille btw.

Fick ett paket av Darling idag =) Han hade köpt en blender till mig :D
*puss*

Börjar känna mig bra rund om magen nu kan jag säga. hehe.

Ska nog göra nåt vettigt nu. Eller iaf försöka..
Ska åka och träffa Maja om en stund. Hon åker ju hem idag :(
Men vi ses igen i Maj för då ska hon vara här i en vecka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: