SKRIVET: 2009-04-06, kl 21:27:10 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

slutet..

Imorse kände jag att det skulle bli skönt att åka till praktiken och dagen flöt på bra :)
Ska bli skönt att sova hemma i natt. Men imorgon kväll efter ett möte åker vi till Säter och blir där till torsdag morgon. Sen måste vi kanske dit igen på fredag och vara där till lördag. På lördag tar Daniels mormor & morfar över och är där till måndag :)
GÖTT! Jag orkar inte vara där jämt nämligen.. bläää :P

Vi kollade på en lägenhet ikväll som vi gillar. Den kommer bli bra för oss tre :D
hihi

Nu ska jag spela lite med mami. sen ska jag gå och lägga mig. *gäsp*

Och idag var det sista avsnittet av Familjen Annorlunda. Buhuuuuuu. Hur ska man nu klara sig? =(


Jennie

Javisst , det återstår att se i slutet av April! :) uppdatering lär komma från bådas håll ! =)



PUBLICERAT: 2009-04-07, 08:41:44 | URL: http://www.vantabebis.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: